掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

【衰爛賭〡老婆走佬●仔重傷】李成昌:其實我小男人好顧家(足本版) __,

年輕時衰爛賭,喺麻雀館打到天昏地暗,個仔發高燒佢唔理。前妻鬧得佢好啱,「連頭家都輸埋」,搞到骨肉分離,的確係「一個人累全家」。大仔最慘,捱生捱死賺錢幫 ...




年輕時衰爛賭,喺麻雀館打到天昏地暗,個仔發高燒佢唔理。前妻鬧得佢好啱,「連頭家都輸埋」,搞到骨肉分離,的確係「一個人累全家」。大仔最慘,捱生捱死賺錢幫老竇還債,但老竇死性不改,搞到大耳窿追數燒到個仔重傷。最後先識喊,話要斬手戒賭,仲嚟唔嚟得切?不過呢個只係《跳躍生命線》嘅卓裘。

現實中,昌哥李成昌,同卓裘相反:「其實我小男人,好顧家,好錫老婆好錫女。我會煮飯,我會洗碗,我無請菲傭,我請鐘點,有時阿姐嚟唔到我都會吸下塵抹下嘢,我亦都會洗衫、晾衫、收衫。」

老婆話佢縱壞個女。昌哥否認,但身體很誠實。「個女細個想釘耳窿,我哋唔俾佢整,但私下又同老婆商量:『俾佢啦,耳窿仔無咩所謂嘅。』之後氹阿女出去旺角行街,行到間釘耳窿嘅舖:『你做咩呀?入去囉。(入去做咩呀?)釘耳窿囉。』嘩!開心到個女。」

個女鍾意《哈利波特》,甚至憧憬戲中嘅英式堡壘校園。於是3年前,昌哥送埋個女過去:「我話:『嗱你乖,因為爸爸媽媽送你過去都好辛苦架,你首先要乖,你讀書唔一定要最叻嗰個,但起碼要俾心機讀書先,同埋一定要做個好人。』如果呢段時間我個女想去,我有能力但又唔俾佢去呢,反而日後可能係個遺憾。俾到嘅話俾佢去,我辛苦啲囉,佢又開心嘅。」

難道昌哥唔縱老婆?不過佢真係連花都唔肯送一次。「花我唔送,我老婆都成日話我架。我就梗係唔送花啦,好老實,錢嚟架嘛!咁笨嘅大佬,幾百蚊,而家愈來愈貴添喎。」

氹老婆,幾百蚊紮花都唔願買,佢改送 「我老婆有時話想買啲咩嘢,我話:『買咩吖買,貴,唔值!』比如話錶,十幾萬一隻錶,『我架車都係十幾萬咋老婆,唔好唔好!』又係喇,我話出去尖沙咀行下啦,行下行下就帶咗佢入去錶舖。同個女嗰招一樣,咁就入去睇。『睇咩?』『睇錶囉。』咁就整咗隻錶俾佢。第2次唔用得架喇,第二次直程話『唔買,又買!』跟住失驚無神過咗筆數俾佢,佢話:『做咩呀?』『買錶吖嘛。』

「我覺得女士,如果佢鐘意嘅,我懢都懢多啲囉。」

昌哥講完呢一句,應該好多男士將會聽到另一句:「好心你學吓人哋」兩個月後12月,再兩個月就2月,睇路呀!

採訪:梁子健

攝錄:黃志明、吳斯金


鍾意就快D Share啦!