掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

馬德鐘:摵甩廿磅Fit到似30歲 馬德鐘到底點Keep? __,馬德鐘,

馬德鐘瘦咗之後造成唔少話題。藝人馬德鐘接受電台訪問,成功減掉20磅的他表示現時跟30歲時狀態一樣,但未算最弗,還需要時間鍛煉肌肉,他指因瘦身而造成不少 ...


馬德鐘瘦咗之後造成唔少話題。


藝人馬德鐘接受電台訪問,成功減掉20磅的他表示現時跟30歲時狀態一樣,但未算最弗,還需要時間鍛煉肌肉,他指因瘦身而造成不少話題:「有人問我係咪有病,有人話我整容,因為冇咗水腫,個雙眼皮深咗,呢個好難,整容醫生都整唔到。」他大方分享減肥方法:「我係食最佳營養嘅化學膳食,我唔食肉,食豆同種子,我已經Keep咗八個月,一直冇病過,皮膚同呼吸道過敏問題都改善咗。」

開餐廳冇咗生活

他坦言之前因經營食肆難免應酬,因而肥了10磅,但自從食肆結束後,體重已下降。問他是否不會再投資食店?他坦言:「唔會,因為開餐廳令我冇咗生活,而且出面嘅嘢食太多反式脂肪。不過我都有出去同朋友打邊爐,我會揀啲清湯同菇類,都食得好開心。(唔會間中想放縱吓食肉?)身體好叻,吸收咗足夠營養就唔會想食其他。」

唔強求個人獎項

另外,講到由他主演的劇集《跳躍生命線》口碑不俗,他自言知道身邊很多人觀看,大感開心:「其實初時冇諗過會有咁好口碑,我只係盡力拍,冇諗過收視點、係咪台慶劇或者獎項。」他認為有好成績是整個團體配合,並謂將會有慶功宴。該劇有好成績,會否覺得自己更有勝算獲視帝?他笑言:「大家都係咁講,我經歷咗咁多年,有就錦上添花,冇就安守本份,反而希望監製成以承接上一個劇咁攞獎,個人獎項唔會太強求,可能有人覺得我做得好,有人話唔好,但套劇好先係基礎。」

未曾被對手無視

提到佘詩曼爆試過因爭獎而被其他花旦無視,馬德鐘直言未試過:「唔同人有唔同反應,對個對手同對方係咩心態,當然有啲人好想攞,但最終都係睇公司同坊間反應,不過男同女唔同,男仔就算個心好想攞都唔會表現出嚟。」

自嘲未得過大獎

對於《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮》及《星和無綫電視大獎》不再在星馬舉行,改為在無綫台慶當日在港頒發,他笑言自己從未得過這些大獎,不清楚詳情亦不知道具體如何運作,又認為香港人對本地頒獎禮的重視感會較強。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!