掃呢頁CODE去手機

2018年10月6日 星期六

【合巹交杯祝永結同心】官仔骨骨韋家雄 拖性感露線嫩妻現身 __,韋家雄,

【合巹交杯祝永結同心】官仔骨骨韋家雄拖性感露線嫩妻現身韋鄧聯婚,酒席未正式開始之前,一對新人已經急不及待著上禮服現身,接受在場傳媒祝賀。新娘之今晚好靚 ...


  • 【合巹交杯祝永結同心】官仔骨骨韋家雄 拖性感露線嫩妻現身


  • 韋鄧聯婚,酒席未正式開始之前,一對新人已經急不及待著上禮服現身,接受在場傳媒祝賀。新娘之今晚好靚呀,亦有少少高貴嘅性感。韋家雄娶到一個咁年輕貌美嘅老婆,真係羨慕死隔離。

    一對新人今晚有求必應,就連錫錫都搞到好似「接吻公仔音樂盒」咁,錫到左轉轉右轉轉。當然,結婚擺酒自然少不免有切結婚蛋糕、飲交杯酒的環節啦。

    趁酒席未開始,不如又八下有咩菜式!「琥珀如意玉帶子」、「芙蓉海皇大生翅」、「蓮子百合燉海底椰」等。其實食咩都唔係重點,重點係好似菜名意頭一樣,祝一對新人永結同心。


    鍾意就快D Share啦!