掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

英超Fever:【曼聯變天】自己友啱聲氣 施丹助手有佢 __,曼聯,

(GettyImages)曼聯領隊莫連奴個帥位基本上已經進入倒數階段,話就話仲有一星期畀佢自救,但恐怕過到初一,都未必過到十五。家陣外面傳得最勁,就係 ...


(Getty Images)


曼聯領隊莫連奴個帥位基本上已經進入倒數階段,話就話仲有一星期畀佢自救,但恐怕過到初一,都未必過到十五。家陣外面傳得最勁,就係「紅魔鬼」會搵法國名將施丹做新帥,而由於距離佢盛傳上任時日愈來愈近,據聞球會都開始幫佢搞緊個教練團隊,其中前曼聯左閘艾拉就係大熱人選。

事實上,37歲嘅艾拉曾經喺曼聯效力8季,係「紅魔鬼」嘅功勛名將,而佢無論對於曼聯定英超環境都異常熟悉。此外,佢同施丹都曾經喺法國國家隊合作,又係老友鬼鬼,依家搵佢嚟幫施丹打天下,肯定係最好不過更重要一點,艾拉上周末就有入場睇曼聯比賽,仲要坐正喺曼聯CEO伍德沃德身邊,唔知係咪傾定之後合作條件呢?

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!