掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

【被JW男友追求攻陷】與葉韋彤拍拖大半年 陳欣妍分後灑淚送祝福(足本版) __,葉韋彤,JW,

沈震軒現任女友Shirley陳欣妍嘅前度男朋友,就係歌手JW嘅現任男友卓悅太子爺葉韋彤。據知當時係葉韋彤主動追求Shirley。直到變成情侶,拍拖期間 ...




沈震軒現任女友Shirley陳欣妍嘅前度男朋友,就係歌手JW嘅現任男友卓悅太子爺葉韋彤。據知當時係葉韋彤主動追求Shirley。直到變成情侶,拍拖期間,葉韋彤family trip去拉斯維加斯,於是帶埋女友Shirley去,順便喺當地慶祝拍拖後嘅第一個情人節,過節節目之一就係學揸坦克車。

有人話佢哋拍拖拍得好炫富、離晒地,但Shirley覺得重點係大家相守相依:「後尾我發覺佢身體唔係幾好,有絕症咁樣。咁我覺得平時一個對我咁好,咁照顧我,又咁努力工作嘅人,一個咁好嘅人唔應該遇上呢啲事,所以我嗰時都好想照顧佢,我哋係有一齊到。」

可惜,二人關係只維持咗大半年,分手後葉韋彤就同JW一起。記得Shirley分手後講返同葉韋彤嘅一段情,一度感觸落淚:「佢之前都有花過一段時間嚟追我,喺嗰段時間入面,我發覺佢呢個人係幾誠實、謙卑,直至今年(2016年)8月,我諗可能大家性格唔啱,我哋就分咗手喇。」佢當年仲話知道前度已經同JW一齊,又大方送上祝福,不過淚水始終好誠實

鍾意就快D Share啦!