掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

【薛嘉麟收工即報到】諸葛紫岐35歲生日 老公就係生日禮物 __,薛嘉麟,諸葛紫岐,

自從同薛嘉麟結婚後,諸葛紫岐就專注搞經理人公司生意加湊仔,好忙下㗎!啱啱35歲生日,佢大爆老公骨痹金句,話佢今年嘅生日禮物,就係薛嘉麟話會將自己送畀佢 ...




自從同薛嘉麟結婚後,諸葛紫岐就專注搞經理人公司生意加湊仔,好忙下㗎!啱啱35歲生日,佢大爆老公骨痹金句,話佢今年嘅生日禮物,就係薛嘉麟話會將自己送畀佢,真係Sweet爆!雖然呢對恩愛父妻之前傳過婚變,曾經隔空罵戰,但而家已經雨過天青。

呢日兩公婆一齊出街,薛嘉麟著住招牌西裝Look,似係一放工就陪老婆行街。兩個好似普通夫妻咁行電器鋪揀電視,諸葛紫岐好認真聽Sales講解,而老公就不時比下意見。啱啱35歲生日嘅諸葛紫岐雖然素顏,但皮膚Keep得好好,果然係貴婦。睇完兩個就拖住手咁等馬路,仲不斷傻笑,唔通呢啲就係夫妻之間嘅默契?

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!