掃呢頁CODE去手機

2018年11月18日 星期日

【頒獎禮前哨戰】選港男上位 傳袁偉豪先拔頭籌 11 19當視帝 __,袁偉豪,

聽晚TVB台慶率先揭盅星、馬兩地視帝視后,據知,新加坡同馬來西亞嘅視后,分別會頒俾《三個女人一個「因」》嘅黃智雯同《BB來了》嘅李佳芯。視帝方面,雖然 ...




聽晚TVB台慶率先揭盅星、馬兩地視帝視后,據知,新加坡同馬來西亞嘅視后,分別會頒俾《三個女人一個「因」》嘅黃智雯同《BB來了》嘅李佳芯。

視帝方面,雖然一直都係陳展鵬領先,但王浩信同袁偉豪都跟得好貼。

不過,因為袁偉豪未拎過視帝,所以,佢點都會係星、馬其中一個視帝。

咁都唔止呀,聽聞《萬千星輝頒獎典禮》嘅視帝,都係預咗俾袁偉豪。

講真一句,佢入行成廿年,由16歲拍廣告,到做電影嘅茄喱啡,再去選港男,一路都係向演員夢出發。

選完港男,袁偉豪就簽TVB拍劇,由四、五線一路爬,爬到今時今日做到男一,的確係付出過唔少努力嘅!

自從幾年前《城寨英雄》嘅牙佬,到《三個女人一個「因」》嘅利佳東,再到《棟仁的時光》嘅鬍鬚仔棟仁,《再創世紀》入面嘅方澤雨,睇到袁偉豪嘅進步,37歲做視帝,差唔多

鍾意就快D Share啦!