網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月20日 星期二

台慶2018:台慶:麥明詩甩晒Beat 黃智雯Solo勁霸氣 __,麥明詩,黃智雯,

黃智雯同麥明詩齊齊表演跳舞!台慶表演環節,由黃智雯率領一眾年青藝員演出「青春歌舞50+1」,眾藝員身穿校服起舞,包括馮盈盈、麥明詩、張寶兒、朱智賢、劉 ...


黃智雯同麥明詩齊齊表演跳舞!


台慶表演環節,由黃智雯率領一眾年青藝員演出「青春歌舞50+1」,眾藝員身穿校服起舞,包括馮盈盈、麥明詩、張寶兒、朱智賢、劉穎鏇、譚永浩、袁鎮業、陳俊堅、周嘉洛等,甚有青春氣息,女藝員以短裙仔晒美腿相當搶眼,但麥明詩多次被拍到甩Beat兼舞姿生硬,不過她繼續處變不驚以Chok樣搭夠。

其後戴上黑超的智雯在煙火包圍下出場,Solo一Part舞蹈型到爆燈,之後她與眾年青藝員齊齊起舞,霸氣十足!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!