掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

張栢芝:38歲張栢芝傳誕第三胎 謝賢:同我祝福佢! __,張栢芝,謝賢,

要講定恭喜?現年38歲的張栢芝與謝霆鋒於2011年宣布離婚,之後霆鋒與王菲世紀復合,栢芝一直肩負照顧兩位兒子Lucas及Quintus責任,日前,東網 ...


要講定恭喜?


現年38歲的張栢芝與謝霆鋒於2011年宣布離婚,之後霆鋒與王菲世紀復合,栢芝一直肩負照顧兩位兒子Lucas及Quintus責任,日前,東網收到讀者報料,指栢芝於養和生了第三胎,而記者多日來於醫院守候,但未見栢芝及其家人、經理人現身,問到其經理人Emily,她未有正面否認,只說:「沒有回應!」

而栢芝媽咪今日現身養和醫院,當時她拿着一張紙,記者上前問她否探栢芝時,她謂:「唔係!只係睇病!」之後栢芝媽咪急步離開,沒有再發言。而前老爺謝賢接受東網訪問時坦言:「我唔知,唔講喇!同我祝福佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!