掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

謝霆鋒:坐喺度都咁Chok 霆鋒Mani互影邊個贏? __,謝霆鋒,

邊個影得好啲先?藝人謝霆鋒唔單只唱得煮得,原來仲好影得!經理人霍汶希(Mani)喺社交網甫出同霆鋒互影嘅相,見到佢兩個拎住部電話好認真咁喺度Battl ...


邊個影得好啲先?


藝人謝霆鋒唔單只唱得煮得,原來仲好影得!經理人霍汶希(Mani)喺社交網甫出同霆鋒互影嘅相,見到佢兩個拎住部電話好認真咁喺度Battle,Mani就話:「話說喺『鋒味』嘅時候霆鋒話自己有攝影天分,其實我喺影相呢方面都唔弱嘅,Battle吓囉‍大家想唔想睇比賽結果?#到時睇吓邊個多人like啲」

之後Mani上載兩人嘅作品,Mani影嘅霆鋒就揸住電話影緊佢,而霆鋒影嘅就好似有啲心思,佢喺電話前擺咗個穿窿嘅物件再影Mani,網民都笑言「我覺得霆鋒技術性擊倒你😂😂」仲叫Mani搞個英皇攝影大賽添!網友又話霆鋒其實只係坐喺度,但都已經咁chok,你估個個chok得嚟都咁自然嘅咩!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!