掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

郭秀雲寄語新人:要自食其力 __,郭秀雲,

郭秀雲與囝囝景峰一同見證卓林長大,他們都向卓林送祝福。資料圖片
卓林昨日宣佈婚訊,媽媽吳綺莉的好友郭秀雲看着卓林長大,她自言從傳媒得知此事,郭秀雲更對卓林婚訊寄予祝福:「我祝福佢白頭到老,開開心心,感情好難講,始終 ...


卓林昨日宣佈婚訊,媽媽吳綺莉的好友郭秀雲看着卓林長大,她自言從傳媒得知此事,郭秀雲更對卓林婚訊寄予祝福:「我祝福佢白頭到老,開開心心,感情好難講,始終係情竇初開。」郭秀雲希望卓林和Andi學會獨立:「佢哋係成年人,就算返媽咪屋企住,都要自食其力,我梗係希望佢好,始終佢係我世姪女,都會擔心。」對於同性婚姻,郭秀雲表示包容:「自己好多同性朋友、夫婦,佢哋都好多好creative(有創意),做嘢好叻。最緊要對社會有貢獻,做好事,就冇問題。」

另外,郭秀雲囝囝龐景峰與卓林自幼相識,他擔心卓林太早結婚:「結婚係開心事嚟嘅,同性戀結婚我都贊成,但係19歲結婚會唔會早得滯呀?佢哋拍拖都未夠兩年。祝佢哋開心」

採訪:唐如




鍾意就快D Share啦!