掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

曾上游:曾上游街頭晒Bra嗌舒服:我咩相都影過 __,曾上游,

曾上游有樣有身材,仲有一雙長腿!模特兒曾上游(游游)近日為內地的時裝品牌拍攝內衣廣告,穿上深紅色內衣晒出32C「Big」爆上圍,性感誘人!她表示首次拍 ...


曾上游有樣有身材,仲有一雙長腿!


模特兒曾上游(游游)近日為內地的時裝品牌拍攝內衣廣告,穿上深紅色內衣晒出32C「Big」爆上圍,性感誘人!她表示首次拍攝內衣廣告,主題以健康性感為主:「成個過程影咗三個鐘,但呢個天氣好舒服,又唔會出汗。」為了今次拍攝,她特意做運動同節食,令身材更弗。

提到需要在街頭取景,會否感尷尬?游游說:「作為Model咩相都影過,同埋呢套內衣又唔係好性感,出嚟個效果我都好滿意。雖然影嘅時候都吸引唔少途人嘅目光,但我都冇理會,好投入整個拍攝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!