掃呢頁CODE去手機

2018年11月28日 星期三

胡敏珊:事業愛情兩得意 胡曦文揚言隨時閃婚 __,胡敏珊,

Christy事業、愛情兩得意,仲自爆隨時閃婚!近年進軍美容界的女強人胡曦文(Christy、前名胡敏珊)事業、愛情兩得意,在美容界發展短短兩年,成績 ...


Christy事業、愛情兩得意,仲自爆隨時閃婚!


近年進軍美容界的女強人胡曦文(Christy、前名胡敏珊)事業、愛情兩得意,在美容界發展短短兩年,成績卓越,感情路上她亦覓得如意郎君,揚言隨時閃婚!

前晚Christy穿上紅色低胸晚裝裙,盛裝出席國際美容健康總聯合會IBHGU舉行的「IBH第四屆就職典禮暨亞洲國際美容健康品牌節」,席上她獲頒「亞洲美容健康最具影響力品牌大獎」。對於入行僅兩年已獲得認同,她表示很榮幸:「呢個會好好,可以將我識嘅嘢同人分享,做老師教學生新科技,我依家編排緊時間教, 都做咗好多資料搜集。」問到何以對美容有興趣?原來她希望身邊朋友都靚:「好多朋友都話我皮膚幾好,成日都會問,所以諗不如做美容,除咗自己靚,大家都靚咁先開心。」

聖誕拍拖遊埃及

Christy除了美容還有做金融,主力做融資及收購。問到聖誕節會否在港?她透露將去埃及睇金字塔。問是否有男友同行?她大方承認蜜運中:「都拍咗一段時間。(邊類型?)我嘅類型,佢好好,我好滿意。(隨時閃婚?)都可能,要睇幾時行雷,都會想有個家庭。(計劃下年結婚?)睇吓個雷行得幾大,如果大就快啲。(男友求婚未?)所以話未行雷。」

謝芷倫極速落妝

同場的無綫藝人謝芷倫以「健康美容大使」身份現身,透露與Christy十分老友,經常交流護膚心得:「我哋拍戲成日捱夜,好難早瞓,所以要做多啲運動,食中藥調理。我唔想皮膚化妝太耐,有時一拍完戲就會喺公司落妝,返屋企再徹底清潔,保濕好重要。」忙於拍攝《法證先鋒IV》的她,聖誕將留港賺外快,已接了多個登台工作。

今次活動,國際美容健康總聯合會創會會長彭玉玲與慈善團體「仁美清叙」主席程瑤合作,還邀請了多位藝人包括黃致豪(前名黃長興)、陸詩韻、莊端兒、黃竣鋒(前名黃集鋒)、馮雪冰及楊光化身模特兒,在晚宴中行慈善時裝騷,最終為「仁美清叙」籌得近6位數善款。

沈德寶莉半退休歎世界

久未露面的名媛沈德寶莉(Deborah),前晚偕丈夫Keith現身,從事美容多年的她透露現已半退休:「我之前間公司有大股東入資,依家我只係做顧問,成日同老公周圍遊玩,要好好享受人生。(咁你對仔女呢?)佢哋都大個阿女都30歲喇!依家喺澳洲做嘢,阿仔就做律師。(阿女結婚未?)未,呢個年代唔使咁快。」

同場有份行慈善時裝騷的黃致豪透露,已有10年冇行天橋,有少少緊張:「雖然我唔係好高,但都好鍾意做Model。」問到鍾意演戲還是行騷?他認為各有不同:「我會揀演戲,因為可以長久啲。(特登節食?)我呢期都食少咗,要保持身形。」此外,見他面上有兩條小疤痕,原來是被同睡的囝囝指甲刮到:「尋日見到佢指甲好長,但未得閒剪,點知起身塊面多咗兩條痕,好彩唔係好深!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!