掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

拳擊:曹星如棄千萬收入 爭東京奧運資格 __,奧運,曹星如,

【22:27】曹星如解釋進運奧運嘅原因:「10年前有機會打奧運,一路以嚟都想試,向香港拳擊總會提出。因為過多幾年,年紀大啲唔知身體應唔應付到,仲應付到 ...




【22:27】

曹星如解釋進運奧運嘅原因:「10年前有機會打奧運,一路以嚟都想試,向香港拳擊總會提出。因為過多幾年,年紀大啲唔知身體應唔應付到,仲應付到就去嘗試。」

【延伸閱讀】:【曹星如闖奧運】哥哥聲揚:打奧運是爸爸遺願

https://bit.ly/2DTDqow 

「由職業拳手轉去業餘拳手,好多人唔明白最大分別係乜,Rex表示分別最大係規則同比賽回合,職業拳賽會訂不同回合,一日之內打完,但業餘只打3個回合,而且可能要打晉級,由64強打上去,連續1個禮拜不停比賽。」

講到備戰計劃:「訓練習慣番業餘拳賽嘅節奏打法,明年計分賽爭取成績。」

其實曹星如之前打職業賽22連勝,深受廣大市民及廣告商歡迎,據悉以往Rex拳賽出場費及獎金,加上廣告代言,收入超過2,000萬,依家轉去業餘,或者損失千萬收益。

【21:40】

在表演賽順利奪冠,曹星如賽後亦一如以往,在台上發言時強忍淚水,但仍不忘感謝贊助商和觀眾的支持:「Sorry 阿,個腦又空白晒,太耐無上擂台比賽,仲感動緊比賽嘅感覺。多謝大家喺我離開呢個擂台接近1年時間,都繼續支持我,但停咗成年覺得自己退步好多,我會繼續努力去練好自己。」

之後Rex更公布令人興奮的消息,未來1年多他將會盡全力爭取2020東京奧運的參賽資格,代表香港在體壇最高殿堂爭取榮耀,他更搞笑地問現場觀眾:「停咗比賽呢一年,無晒聲氣,好多人都以為我會退役喇係咪?」但其實在休息的1年多時間裡, Rex亦從未想過放棄打拳,他在台上幾度哽咽說:「10年前錯失嘅一次機會 ,當時有機會代表香港參加奧運外圍賽,爭取奧運資格嘅比賽,但當時自己非常懶惰,無裝備好自己,初賽就被foul出局。依家諗番,點解當時無努力準備好,所以嚟緊2020年奧運我會努力爭取入場資格,無論之後嘅路係點,成功與否都希望大家繼續陪住我!」

大會之後播出一條廣告片段,片中透露Rex將會結束職業拳擊生涯,以業餘拳手身份重新開始,並暗示將會進軍2020東京奧運。

廣告指曹星如於15年來,由一個普通人打到變成「神奇小子」;由得300個人睇佢打,打到700萬人陪佢打;亦由未戴過金腰帶,到打咗3條返嚟;現時職業生涯到此為止,並以業餘拳手身份,重新開始,為香港一直打落去,最後畫面出現「2020」四個字,暗示將會進軍2020東京奧運。Rex稍後會進行記者會交代詳情。

Rex復出之戰,喺修頓場館舉行嘅Ultimate Extreme Fight拳賽壓軸出場,對21歲台灣新星江奕宏,喺3個回合賽事,雙方互有攻守,曹星如喺第1回合表現保守,首先測試對手距離及速度。江奕宏在第2回合嘗試埋身攻擊,不但被Rex一一擋下,更被Rex多拳擊中頭部。

第3回合雙方開始搏拳,江奕宏成功擊中Rex面部,但Rex不甘示弱,以連環出拳反擊,第3回合中段二人埋身肉搏,互相出拳均能擊中對手。尾段戰況更加激烈,雙方連環出拳至鐘聲敲氣,全場觀眾亦不斷大叫「曹星如」為他打氣,場面感人。最後這場表演賽裁判一致裁定曹星如獲勝。

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!