掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

陳嘉佳:慘情直逼玲姐 陳嘉佳遭老屈喊爆全城 __,細細粒,陳嘉佳,

陳嘉佳演技大爆發,悲慘劇情直逼昔日《大時代》藍潔瑛飾演的玲姐。無綫劇《是咁的,法官閣下》自播出以嚟口啤好、收視高,套劇除咗麥明詩係賣點外,陳嘉佳(細細 ...


陳嘉佳演技大爆發,悲慘劇情直逼昔日《大時代》藍潔瑛飾演的玲姐。


無綫劇《是咁的,法官閣下》自播出以嚟口啤好、收視高,套劇除咗麥明詩係賣點外,陳嘉佳(細細粒、小寶)嘅演出都令人刮目相看。戲入面飾演智障人士嘅佢被捲入一宗謀殺案,佢要開口為自己辯護否認有殺人嗰場戲,真係睇到網民都喊晒。

劇中,細細粒一邊解釋一邊喊……流晒鼻水,真係演得好有層次,當佢講到:「我想一個人有人陪吓,唔好成日一個人胡思亂想吖麻…」真係入晒戲令人動容,最後佢強烈否認殺人,仲話:「我冇殺過人呀,我邊敢呀!」淨喺呢句對白,演譯得相當傳神,睇到網民都話好心酸。嗰場戲差不多成分鐘長,真係畀佢盡情情發揮,係演技大考驗。細細粒今次神級演出,網民都大讚佢係可造之材,震撼程度直逼1992年《大時代》的玲姐(藍潔瑛飾演)慘情,掀動人心,唔係過往成日喺幕前見到淨係識得食、嘻皮笑臉嘅小寶。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!