掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

梁洛施演賀歲片重出大螢幕 謝賢投訴俾新人蝦? __,梁洛施,謝賢,

賀歲片《恭喜八婆》賀歲檔期上映,四哥謝賢都出演,有四哥的地方就有美女,彭浩翔安排五大美女梁洛施、陳靜、陳逸寧、林兆霞、郭奕芯周旋其中,五女更有機會與他 ...




賀歲片《恭喜八婆》賀歲檔期上映,四哥謝賢都出演,有四哥的地方就有美女,彭浩翔安排五大美女梁洛施、陳靜、陳逸寧、林兆霞、郭奕芯周旋其中,五女更有機會與他同場對戲。

問到四哥可有欺負新人?四哥:「我已經有兩、三年冇拍嘢,世界變喇,佢哋蝦我就差唔多,而家調返轉頭要向班新人學習,導演佢哋都話拍得好開心,希望有機會可以再合作。」四哥又話雖然整個團隊都算是他的後輩,但他現在「聽哂佢哋話」。

梁洛施Isabella也在一片歡笑聲中煞科,片中一班姊妹陳靜、陳逸寧、林兆霞也表示不捨,紛紛與她合照作告別。Isabella表示:「好唔捨得咁快拍完,多謝彭浩翔導演俾機會我參與呢部咁開心嘅賀歲片,最緊要農曆新年大家都睇得開心!」

鍾意就快D Share啦!