掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

【謝賢寸從未見過】快閃香港做「跟得女友」王菲霆鋒金鐘新竇宿一宵 (足本版) __,王菲,謝霆鋒,

阿菲今次靜雞雞返香港一日半咁多,來去匆匆,都係為咗⋯⋯見霆鋒一面咋!自從「世紀復合」之後,霆鋒就跟住阿菲,將基地搬埋去北京,近年都甚少喺香港蒲頭。不過 ...




阿菲今次靜雞雞返香港一日半咁多,來去匆匆,都係為咗⋯⋯見霆鋒一面咋!

自從「世紀復合」之後,霆鋒就跟住阿菲,將基地搬埋去北京,近年都甚少喺香港蒲頭。不過最近霆鋒要返黎宣傳老麥新廣告,接住又要去江門同吳彥祖拍新戲《限期破案》。有排都冇得見喎!阿菲今次唯有做「跟得女友」,靜雞雞跟埋黎香港

呢晚一身casual wear 嘅阿菲,落機之後急急腳出閘。除個司機之外,三個助手幫手搬行李,呢啲咪天后氣派囉!之後一車人直駛同霆鋒位於金鐘嘅新竇。 睇下阿菲全程都keep 住呢個cool 樣! 等𨋢等到唔耐煩,阿菲坐低係咁篤電話,有冇咁心急呀?

逗留咗一日半,阿菲就趕住返歸。同一時間,霆鋒都飛咗去江門埋位拍戲喇!同霆鋒分道揚鑣,阿菲有助手陪住去機場,準備返北京。貴為天后,有咩名牌手袋未孭過吖,不過阿菲呢日就孭住個三百蚊有找嘅Jansport 背囊,一樣有型有款!Check 完in,阿菲就行vip 通道入閘。其實上個禮拜,謝賢先公開話從來未見過阿菲,話口未完,阿菲就即刻撲返黎香港。唔知今次霆鋒識唔識做,帶埋女友去見下老豆,順返老人家條氣呢?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!