掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

古天樂:【重返樂壇】古天樂點解肯同謝安琪合唱? __,謝安琪,古天樂,

古天樂難得重返樂壇,同謝安琪出合唱歌!歌手麥浚龍(Juno)與謝安琪(Kay)的年度企劃,創作出董折、浦銘心兩個角色,貫穿所有歌曲及MV,概念如電影般 ...


古天樂難得重返樂壇,同謝安琪出合唱歌!


歌手麥浚龍(Juno)與謝安琪(Kay)的年度企劃,創作出董折、浦銘心兩個角色,貫穿所有歌曲及MV,概念如電影般,繼先後推出《人妻的偽術》、《勇悍·17》及《一個女人和浴室》多首單曲後,近日再有新曲,今次更邀請到藝人古天樂(古仔)飾演Kay的第二任丈夫藍定凌,與Kay合唱由Juno監製的新歌《(一個男人)一個女人和浴室》。Kay開心地說:「古仔飾演嘅藍定凌同Juno所飾演嘅董折好唔同,藍定凌係個近乎完美嘅男人,佢細心,尊重另一半,尊重愛情,遷就對方,今次以大家角色出發去唱歌,有別以往典型唱法,唔再單純只係歌者演繹一首單曲,有角色有情緒,我相信大家聽歌後會感同身受,想有個咁好嘅老公!」

自稱唔擅長唱歌

是次邀得古仔重返樂壇,並不簡單,原來古仔早前拍攝Juno執導電影《風林火山》後,互相欣賞對方,古仔說:「娛樂圈最緊要肯踏出第一步試唔同範籌,去創新唔怕蝕底先可以有新一頁。」而有《男朋友》和《今期流行》等經典歌曲的古仔笑言:「我唔擅長唱歌,但《一個男人》唔單只係首流行曲,係整個故事嘅一部分,一個回憶,我以藍定凌嘅身份去唱,係一個表演,有劇情,就如一部電影,所以我試,假如真係會拍成電影,我都會期待。」

堅拒唱Live

古仔和Kay是次合唱,錄音非常順利,兩人均大讚有趣,Kay還打趣要相約古仔一起登台,古仔聞言即耍手:「做咩都得,唔好要我唱Live,呢首歌歌詞句句唔同,冇重複,我揸起支咪已有壓力喇!」Kay笑言:「可能你之後又覺得好喜歡呢首歌,好想現場唱畀觀眾聽呢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!