掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

同Elaine一樣 郭秀雲睇到化 __,郭秀雲,

郭秀雲與龐景峰母子,都對卓林送上祝福。
同Elaine一樣郭秀雲睇到化吳綺莉好友郭秀雲,對卓林與網紅女友Andi閃婚,昨日送上祝福:「祝佢好運,永遠開心、白頭到老。不過佢哋有正常生活要處理, ...


同Elaine一樣 郭秀雲睇到化

吳綺莉好友郭秀雲,對卓林與網紅女友Andi閃婚,昨日送上祝福:「祝佢好運,永遠開心、白頭到老。不過佢哋有正常生活要處理,希望佢哋正常去面對正常做人嗰部分。」她仍未跟Elaine聯絡,但相信對方已「睇到好化」:「一個浪又一個浪,我同佢個心態都一樣。(卓林結婚前有冇通知媽咪?)梗係冇,肯定唔會。不過有時啲人唔睇好,反而會白頭到老,我都想卓林好。」

至於龐景峰亦表示絕對支持同性婚姻,但指好友卓林僅得19歲,結婚似乎太年輕:「事業都未穩定,不過無論點,祝佢哋幸福。」至於睇住卓林大的林建明,昨日亦表示:「最緊要佢覺得開心!」






鍾意就快D Share啦!