掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

陳凱琳:陳慧琳佗B變大懶蟲 陳凱琳唔敢使鄭嘉穎 __,鄭嘉穎,陳凱琳,陳慧琳,

佗B真係好辛苦㗎!歌手陳慧琳(Kelly)、陳凱琳(Grace)出席香水發布會,她表示已為小朋友安排好聖誕節目,到時會去朋友家中開派對,而禮物仍在物色 ...


佗B真係好辛苦㗎!


歌手陳慧琳(Kelly)、陳凱琳(Grace)出席香水發布會,她表示已為小朋友安排好聖誕節目,到時會去朋友家中開派對,而禮物仍在物色中,她指兩個囝囝冇乜想要,只要網上遊戲便滿足。她自爆當日佗B時化身大懶蟲,長期瞓在梳化煲劇,連上廁所或飲水都不願郁,要老公斟水和扶去廁所,身旁的Grace聞言表示不敢使得老公鄭嘉穎太盡,怕以後要還,她說:「一路分期付款。」

Kelly計劃兩年後開入行25周年演唱會,預計明年入紙。問到可會再給囝囝上台?她謂:「上次係畀歌迷見吓,今次唔嚟,費事佢哋以為自己係明星。大仔依家4年班,2年後都6年班,依家仲畀攬吓錫吓,但佢都有少少嫌棄,所以真係唔捨得佢哋大。」問可會再出席頒獎禮?她說:「唔想搞呢搞路,畀我休息吓,畀後生去搞啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!