掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

陳凱琳:避談婚前懷孕 陳凱琳佗B情緒波動爆喊 __,陳凱琳,

陳凱琳坦言佗B令她情緒波動,就算睇卡通片都會爆喊。被問婚前懷孕,她不想再說。藝人陳凱琳(Grace)和陳慧琳(Kelly)出席CAROLINAHERR ...


陳凱琳坦言佗B令她情緒波動,就算睇卡通片都會爆喊。被問婚前懷孕,她不想再說。


藝人陳凱琳(Grace)和陳慧琳(Kelly)出席CAROLINA HERRERA香水品牌活勳,Grace是宣布有身孕後首次現身公開活動,Grace穿上一件露肩白色大花造型連身褲,正正遮住她微隆的腹部,但仍然穿上4吋高跟鞋赴會,性感搶鏡!

在台上司儀恭喜Grace快將做媽媽,Grace稱現心情興奮又緊張,但自爆懷孕後情緒好波動需要減壓。而在旁的Kelly即好奇地問她如何波動?Grace回答:「日日高高低低轉數好快。」Kelly即表示當年自己懷孕時好易眼瞓,經常要瞓覺。而Grace表示仍有好多角色想演,生完BB後會工作。過來人的Kelly忍不住說:「你唔會想拍戲,肯定冇可能,你係唔會捨得走,一日都唔想離開。」

記住懷孕感覺用嚟拍戲

之後Grace接受訪問,講到情緒她稱看卡通片時有感動位都會喊,但老公鄭嘉穎就好冷靜話大肚會有情緒好正常:「仲話作為演員要記住呢種感覺,到時有機會用得番。」問結婚時是否已經有喜?她謂:「呢個唔講喇,依家穩定佗B。(預產期?順產?)之前都低調,都要再同醫生夾,都會喺香港生,方便雙方家長照顧。」

講到黃智賢(Ben)爆料鄭嘉穎在Grace照超聲波時大嗌「好大條呀!」Grace笑言:「預咗佢會周圍同啲Friend講,所以Ben講出嚟都唔出奇囉!(咁知道仔定女未?)知道,但遲少少先公布。(係咪大條嘢?)到時話你聽。」

大住肚出埠陪老公拍戲

問鄭嘉穎由當她公主再升呢女王?Grace笑言:「係更加細心體貼,好彩自己未太野蠻,話要凌晨想食乜嘅要求,唔敢,怕要還。」講到鄭嘉穎12月要出埠工作,她稱如安全可以的話都會一齊飛,想陪老公,亦搵藉口當去旅行。期間身材升級?她坦言:「發覺出街時唔知係咪自己敏感,好多人都會望住自己條腰同嗰度(胸)。」

拍拖時嗌錯Grace做陳慧琳

她謂今天服飾不是刻意遮肚,因她本身瘦,所以好快見肚,感覺好硬淨,好得意。(着4吋高跟鞋?)嚟到先換,出面放咗對平底鞋嘅。」問可有向Kelly取經?她謂:「未有機會,但自己就忍唔住爆當年鄭嘉穎嘅笑料畀Kelly聽,喺拍拖初期成日嗌錯佢中文名叫陳慧琳,咁都開心嘅做陳慧琳,但都嗌到第三次嘅時候就我就同佢講,我個中文名係陳凱琳呀!」問BB改咗名未?她稱中文名會交雙方家長決定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!