掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

【收市閒情】李嘉誠眼光太準:中環中心痛失大租客!(千頌C) __,李嘉誠,

Kr Space原先預租咗中環中心,但最後決定撻訂唔租了。
有炒開股都知,有啲股票,你明知佢唔值,但食住升勢,人炒你又炒,邊個贏邊個輸,就睇吓音樂幾時停。炒股如是,做生意都如是。近年Co-workingspac ...


有炒開股都知,有啲股票,你明知佢唔值,但食住升勢,人炒你又炒,邊個贏邊個輸,就睇吓音樂幾時停。炒股如是,做生意都如是。



近年Co-working space開到成行成市,個個老細嘅動機都好好聽,「希望幫助香港Startup發展,為香港未來出一分力。」係嘅係嘅,講到尾其實都係包租公。WeWork呢間,全球24個國家拓展業務,夠大未?但單係2017年,就蝕12.5億美金;今年頭三季,已經蝕12.2億美金。不過,唔怕呀,佢有軟銀做後台,今個月再注多30億美金,Bomb一聲,valuation已升到420億美元。



後台夠硬淨,當然唔怕蝕,最後水源唔充一開波就亂使錢。如果講內地Co-working space龍頭,就要數氪空間(Kr Space),進駐全國11個城市,今年亦已進軍香港,當日好高調咁公佈,會租用幾個甲級商廈,包括時代廣場、華懋One Hennessy,其實仲租埋K11,個個都係黃金地段,單係時代廣場,呎租都85蚊;One Hennessy就更加要94蚊。



好啦,租咁多,係咪真係食得住呢?話說,Kr Space都預租咗中環中心38同39樓全層,呎租95蚊左右,兩層加埋有成44000呎!嘩!好勁呀,做Coworking space可以做到中環嘅中心!不過,呢啲已經係過去式!有消息人士就話,Kr Space突然寧願撻一個月訂,都要縮沙唔租,有數得計,95蚊x44000呎,即係418萬!邊個沒收訂金?就係當日其中一個接李嘉誠貨嘅「磁帶大王」陳秉志。



呢單嘢,睇到幾樣嘢,講真,Kr Space今年先開始大手入市租Office,似咩呀?似460蚊摸頂入騰訊(700),騰訊下場係點,大家真係有目共睹,至於Co-working space,共享空間呢啲buzzword,似乎都要到尾聲。



第二樣就係,真係唔好輕易接李嘉誠貨,佢一大手出貨,就證明佢睇到啲我哋睇唔到嘅形勢。一班有錢佬,上年11月夾份用402億元接75%業權,依家有啲就沽都沽唔切,有啲就要轉按減息。好啦,有啲好彩嘅,搵到傻豬租客天價承租,諗住可以挾高租金回報,再同銀行講數「唔係呢,我做到呢個return,平啲息啦。」點知一個唔覺意租客都撻訂。



所以話,中環中心係好體現香港近年嘅情況,人人炒炒賣賣,有人高價接貨,有大陸商家氣勢如虹衝入來又輸住走,而最後贏家只有一個,就係喺音樂椅轉停前,及早散水嘅李嘉誠。



by千頌C@堆填區

http://fb.com/winbigwok




鍾意就快D Share啦!