掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

張美妮:努力造人5年!38歲張美妮宣布懷孕 __,張美妮,

恭喜!娛樂圈真係喜事重重。現年38歲嘅藝人張美妮同圈外老公KK於2013年結婚,去年美妮仲話減少幕前演出造人,今日佢喺社交網宣布有喜,表示要做爸爸媽媽 ...


恭喜!娛樂圈真係喜事重重。


現年38歲嘅藝人張美妮同圈外老公KK於2013年結婚,去年美妮仲話減少幕前演出造人,今日佢喺社交網宣布有喜,表示要做爸爸媽媽喇,見美妮已經見肚,但仲未有水腫,真係個靚媽!佢留言:「感恩上帝的恩典❤,我們家庭將會迎接新成員,我和老公要當爸爸媽媽心情真係既開心又緊張,以滿滿的愛期待BB的來臨吖!」真係恭喜晒!

美妮接受訪問時坦言現時已懷孕三個多月,笑言只得家人知道,忍口都忍得好辛苦。問老公是否很開心?她謂:「開心到不得了,成家人都好開心,老公特別緊張,日日都好緊張,成日打畀我,又趕返屋企同我食飯,驚我亂食嘢!」美妮坦言最初懷孕時相當疲倦,又經常失眠:「真係好攰,依家好啲,所以今日都出去行吓,做吓運動!好在自己冇嘔,而且胃口仲好好呢!」美妮坦言生仔、女都冇所謂,現時還未知BB性別。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!