掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

張衞健:C1:遭前輩侮辱!張衞健怒剃一世光頭 __,張衞健,

堅嬲爆「F」字!張衞健(Dicky)強勢回歸無綫拍劇,其90年代獨門搞笑演繹依然被劇迷受落,今被捧為「民間視帝」的他重提當年被踩「冇毛冇價值」的奇恥大 ...


堅嬲爆「F」字!


張衞健(Dicky)強勢回歸無綫拍劇,其90年代獨門搞笑演繹依然被劇迷受落,今被捧為「民間視帝」的他重提當年被踩「冇毛冇價值」的奇恥大辱,嬲到要爆「F」字英文,更直認以一世光頭證明自己「冇毛勝有毛」!

Dicky在劇集《大帥哥》的演出回響極大,「張衞健式」演繹被指有料跟無綫一眾親生仔爭視帝。不過22年前,有傳憑「孫悟空」一角爆紅的他,因要求加人工而被寸「你冇毛冇價值㗎!」令他一氣之下離開娘家。

日前Dicky接受專訪,表示要為無綫澄清:「其實(講呢句說話)嗰位係電影界嘅前輩,佢約我去酒店Coffee Shop傾電影嘢,個角色唔使黐毛嘅,不過原來有啲人為咗壓價,可以去到咁盡,嗰句說話真係Hurt到爆,嬲到立即埋單走人。」他指當時的心情不能只用Hurt來形容,簡直是扼殺一個正搏殺中的年輕人,又說:「嗰陣我真係有諗,我唔係孫悟空就唔得嘅呢?咁死啦,我嗰時30出頭咋!」

見到面都唔尷尬

Dicky婉拒透露對方名字,但直認被打沉時堅嬲:「我諗起『F』字頭英文!(粗口?)係Forgive(原諒)同Forgot(忘記)呀!想忘記咗件事,但個腦唔係要Forgot就Forgot到,不過當我Forgive咗佢,我就Delete咗件事,就算見番嗰個人都唔會尷尬。」至於一直光頭是否就要證明「張衞健冇毛都得」?他坦言:「有關事又唔關事嗰時咁啱要剃頭拍清裝,反正我係靠實力……再加少少靚仔。」

慘受「乾煎」之苦

光頭唯一缺點是令Dicky飽受「乾煎」之痛,在佛山拍劇時,於40度高溫下日日暴曬長達三個月,他呻:「我冇毛保護頭皮,直曬落嚟喎!大佬!曬到瘟瘟燉燉,連兩句對白都講唔到,所有Energy都攞晒嚟對抗天氣。」問到今次豈不是攞苦嚟辛?坐擁幾億身家的他卻自嘲「賤命」:「So Far我未試過拍一部好舒服嘅劇會爆,每次畀人話係代表作之中嘅代表作嘅,都係拍得好辛苦,所以喺我嘅概念裏面,天生辛苦命,唔辛苦點得世間財?」他又透露開拍前曾考慮以全新演繹方式去演:「有諗過觀眾想睇邊樣?想睇『張衞健』但又唔畀佢睇好唔好呢?」正當諗到頭髮都冇得甩時,坊間一句「還我大帥哥」令他想通:「令我覺得唔做張衞健嘅話,觀眾又使乜睇我?扮梁朝偉拍大帥哥?咁我睇梁朝偉啦,唔使睇張衞健!」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!