掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

【爆相爆片】貼地影后幫襯快餐店 70歲葉德嫻飽肚食藥 __,爆相爆片,葉德嫻,

影后葉德嫻到快餐店食早餐(讀者提供圖片)
70歲貼地影后葉德嫻(Deanie)生活低調,日前早上9點幾,Deanie姐同男友人現身中環食早餐,被讀者Grace透過「爆相爆片」分享,貴為影后級嘅 ...


70歲貼地影后葉德嫻(Deanie)生活低調,日前早上9點幾,Deanie姐同男友人現身中環食早餐,被讀者Grace透過「爆相爆片」分享,貴為影后級嘅Deanie姐幫襯平民快餐店,雖然食完早餐即刻攞出一大袋藥進食,但現場所見Deanie姐精神很好,相信身體應該沒大問題。



讀者Grace在電話表示:「嗰日見到佢同朋友一齊嚟,入到快餐店就問邊度有水斟,之後佢用暖水壼斟咗水,因為佢一直戴住太陽眼鏡,反而好留意到佢,見佢食到一半先除低眼鏡,同埋見到佢用紙巾拭餐具,食完嘢後仲倒啲水落紙巾,整到變做濕紙巾拭手,好注重衛生。」



問到Deanie姐胃口好唔好?讀者Grace表示:「佢都幾好胃口,成碗粉麵食晒,不過見佢食完早餐後,攞咗一袋藥出嚟食,唔知係營養藥定唔舒服嘅藥呢!但睇落佢幾精神,皮膚都好好,只係真人比我想像中瘦,我都係第一次見到佢,好鍾意睇《桃姐》,囝囝叫我同佢打招呼,但我驚阻到人,所以冇搵佢影相。」



早前Deanie姐出席活動,就話自己每日做瑜伽倒立:「我大概做咗十年,每日一個鐘,所以o依家鬧人仲係好叻。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



影后葉德嫻到快餐店食早餐(讀者提供圖片) 葉德嫻用紙巾抹餐具(讀者提供圖片) 葉德嫻用紙巾抹餐具(讀者提供圖片)
葉德嫻同友人好好傾(讀者提供圖片)

葉德嫻同友人好好傾(讀者提供圖片)
葉德嫻食完早餐即食藥(讀者提供圖片)

葉德嫻食完早餐即食藥(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!