掃呢頁CODE去手機

2018年12月31日 星期一

蕭潤邦:曼聯迷變節!蕭潤邦戴死敵利物浦頸巾睇波 __,曼聯,蕭潤邦,

曼迷變節睇利物蒲!藝人江若琳(Elanne)和老公蕭潤邦(Oscar)婚後即展開歐洲蜜月之旅,在兩周假期中積極造人外,同屬足球狂熱份子的他們瘋狂睇球賽 ...


曼迷變節睇利物蒲!


藝人江若琳(Elanne)和老公蕭潤邦(Oscar)婚後即展開歐洲蜜月之旅,在兩周假期中積極造人外,同屬足球狂熱份子的他們瘋狂睇球賽。身為曼聯球迷的蕭潤邦竟然帶埋太太到晏菲路球場,睇愛隊死敵利物浦對阿仙奴!Oscar指雖然太太口說望阿仙奴贏,但實則心底是撐利物浦的領隊高普,他在長途電話中表示:「就係怕佢啲『不死燈神』威力太勁,所以喺場外,叫Elanne大叫十聲阿仙奴一定贏,結果利物浦贏5比1,其實阿仙奴係畀Elanne『燈死』嘅。」

曼粉Oscar指這場世紀之戰相當精采,不過為保生命安全,要「變節」先敢入場,他說:「累積去年經驗所得,知道英國啲利物浦fans好激進,最憎其他球隊啲球迷,為保障生命安全,入場前特別買咗條代表利物浦嘅頸巾,搭火車返酒店時又碰到典型醉酒球迷,嗰班波牛知我喺香港嚟,就話好歡迎我咁遠都嚟支持利物浦,不過我唔敢講我搭緊車去曼徹斯特捧曼聯囉,否則死梗!」

可是該球迷又再問他去哪裏?他只好再講一次大話:「我話因利物浦市啲酒店爆晒,所以迫於無奈下,要住喺曼徹斯特啲酒店。(問佢哋信唔信?)信晒,仲話我係佢哋兄弟,要give me five。(太太有冇幫口?)佢簡直係『義氣仔女』啦,全程都瞓覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!