網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月8日 星期六

張栢芝:「產後」全身相曝光!栢芝腰肢粗壯圓碌碌 __,張栢芝,

傳誕第三胎後,栢芝首次有全身相曝光!女星張栢芝日前被爆在養和醫院誕下第三胎後,一直未有公開露面。直到最近飲食作家Bonnie巧遇栢芝並上載與她的合照, ...


傳誕第三胎後,栢芝首次有全身相曝光!


女星張栢芝日前被爆在養和醫院誕下第三胎後,一直未有公開露面。直到最近飲食作家Bonnie巧遇栢芝並上載與她的合照,近照才曝光!而今日更首次有全身相喺網上公開,栢芝被粉絲野生捕獲,地點係佢大埔康樂園寓所舉行嘅嘉年華!

相中可見,栢芝身穿黑色衞衣及黑色長褲,但都難掩腰粗臀大,與昔日Fit到爆身材有明顯對比!佢又戴上灰色冷帽及太陽眼鏡,但見佢面圓圓,不禁令人猜測係「產後」模樣!而栢芝又同細仔Quintus玩攤位遊戲,仲滿場飛同粉絲頭貼頭搭膊合照,粉絲都喺社交網留言大讚對方超nice呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!