掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

【逝去的諾言】阿嬌嫁賴弘國做第二任老婆 前妻發功:別忘了自己多有魅力 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

賴弘國同阿嬌噚日註冊結婚,前妻Ivy在社交網發功。(網上圖片)
37歲鍾欣潼(阿嬌)正式榮升賴太,噚日在尖沙嘴跟台灣「醫界王陽明」賴弘國註冊結婚,明日在西九大排筵席宴請親友;阿嬌係賴弘國嘅第二任老婆,前年10月賴弘 ...


37歲鍾欣潼(阿嬌)正式榮升賴太,噚日在尖沙嘴跟台灣「醫界王陽明」賴弘國註冊結婚,明日在西九大排筵席宴請親友;阿嬌係賴弘國嘅第二任老婆,前年10月賴弘國同「華航林依晨」Ivy結束半年婚姻,自從阿嬌同賴弘國相戀曝光後,Ivy不時在社交網發文暗寸前度,噚日阿嬌同賴弘國註冊,Ivy又喺社交網發功!



噚日Ivy在社交網貼機場出發相,留言:「飛呀飛呀小飛俠,吃完雞腿便當活力滿滿地衝了,跟大家分享一句Robert Capa的名言:『像螞蟻一樣工作,像蝴蝶一樣生活。』不管你現在是螞蟻還是蝴蝶,記得努力扮演當下,更別忘了自己多有魅力。」前夫結婚了,Ivy為自己打氣:「別忘了自己多有魅力。」似乎有啲酸溜溜喎!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!