掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

姚浩政望演奸角 可嵐黎俊彦新一年北上大灣區 __,可嵐,

姚浩政望演奸角可嵐黎俊彦新一年北上大灣區日前,藝人姚浩政率領一眾藝人朋友,出席潮流品牌開張活動,而出席藝人包括可嵐、黎俊彦、黃榕、馬嘉均、許芯悦等等。 ...


  • 姚浩政望演奸角 可嵐黎俊彦新一年北上大灣區


  • 日前,藝人姚浩政率領一眾藝人朋友,出席潮流品牌開張活動,而出席藝人包括可嵐、黎俊彦、黃榕、馬嘉均、許芯悦等等。活動中馬嘉均拿著結他自彈自唱表演。

    作為今次活動策劃的姚浩政,除了在商場上動作多多外,在演藝事業上新一年也希望來一個突破:「之前都有個監製同我講過,話我是有潛質做一些性格好極端嘅角色。我之前嘅劇集演出大部份都係做警察同律師,我都希望新一年可以表現一個不一樣的姚浩政給觀眾!」

    至於剛完成了演唱會的可嵐,對於自己2018年達成了三個目標感到很滿足:「2018年我開拍了電影《啟蒙》及一個網上旅遊節目《師奶旅行團》,又做完了演唱會,實在很充實!好快就到2019年,而因為有投資方想幫我演唱會做一個大灣區的巡迴表演,所以我亦會繼續我嘅忙碌!音樂當然亦會繼續做」而在旁的黎俊彦新一年則決定要做肌肉男:「我由286磅減到現正,係時候再提升自己,將自己身形再健碩啲喇!」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    可嵐將計劃帶著「翻新新人」黎俊彦到大灣區作巡迴演出

    黃榕(左)與許芯悦(右)聲言近期互相介紹好男仔

    姚浩政想新一年來一個突破



    鍾意就快D Share啦!