掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

蕭潤邦:接新娘喇!蕭潤邦變身「大口」美少女戰士 __,美少女戰士,蕭潤邦,

為娶得美人歸,冇得SayNo。講咗咁耐,今日藝人江若琳同「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)正式拉埋天窗喇!晨早9點幾,Oscar就孖兄弟團浩浩蕩蕩去接新 ...


為娶得美人歸,冇得Say No。


講咗咁耐,今日藝人江若琳同「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)正式拉埋天窗喇!晨早9點幾,Oscar就孖兄弟團浩浩蕩蕩去接新娘,其中JW男友卓悅太子爺Tarzan都係兄弟團之一,佢全程直擊蕭潤邦喺酒店接新娘過程,片中所見,姊妹團一見到班兄弟冇開門利是就即閂門,認真夠絕!

好彩最後都順利過到開門呢一關,跟住就見到Oscar同班兄弟團包括張繼聰就穿上美少女戰士服裝,佢仲被要求戴上「口腔固定器」,開頭Oscar拒絕戴上,佢話自己口唇爆咗,但係最終都屈服,而做兄弟嘅謝安琪就喺旁邊拍手附和,場面搞笑又熱鬧。

最後,Oscar隔住門向江若琳講愛的宣言,現場有人起哄問佢11年嚟有幾多條女,佢即刻話冇呀!冇呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!