掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

廖碧兒拒談論舊愛 吳家樂:想關心佢 __,吳家樂,廖碧兒,

廖碧兒拒談論舊愛 吳家樂:想關心佢

廖碧兒拒談論舊愛吳家樂:想關心佢劉愷威與楊冪結束近5年婚姻,消息震驚娛樂團,不少與愷威分屬好友的藝人大嘆可惜。舊愛廖碧兒:「人哋私人感情事,我冇回應。 ...


劉愷威與楊冪結束近5年婚姻,消息震驚娛樂團,不少與愷威分屬好友的藝人大嘆可惜。

舊愛廖碧兒:「人哋私人感情事,我冇回應。」

「新五虎」吳家樂:「真係唔知佢離婚,我最近忙緊拍劇集《機場特警》,最近一次見愷威係今年10月古天樂生日,雖然唔講私人嘢,不過大家都有小朋友,所以都有傾湊小朋友話題,但我就冇見過佢個女。(離婚可惜?)身為局外人唔參與意見,家家有本難唸的經,作為朋友梗係想關心佢,但離婚自有佢原因。」

陳彥行:「喺團圓日子宣布離婚梗係可惜,佢冇喺我面前提過,淨係知佢父母都有幫手湊女。」

張崇德:「呢個係好朋友私事,愷威公司都發咗聲明,我唔方便作任何回應,謝謝。」




鍾意就快D Share啦!