掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

【爆相爆片】港鐵癡漢自瀆被擒 哀求「畀次機會」 __,港鐵,爆相爆片,

男子在黃大仙站月台被港鐡職員截停後,不斷哀求:畀次機會。
香港嘅土地問題到底有幾嚴重,令到呢位哥哥仔公然喺港鐵站對住陌生女性做出猥褻行為?受害人盧小姐挺身而出舉報,癡漢仲苦苦哀求「畀次機會!」讀者盧小姐周一( ...


香港嘅土地問題到底有幾嚴重,令到呢位哥哥仔公然喺港鐵站對住陌生女性做出猥褻行為?受害人盧小姐挺身而出舉報,癡漢仲苦苦哀求「畀次機會!」



讀者盧小姐周一(10日)約咗朋友喺黃大仙食晚飯,去到閘口嗰陣盧小姐行埋一邊用手機搵緊路,「突然發覺有個人貼住我企,我行過啲,佢又行埋啲」。雖然當時係傍晚6點幾放工時間,但未至於企到人逼人,盧小姐抬頭見到一名男子望住自己,隻手伸入褲襠有所動作,由於癡漢揹住背包,盧小姐擔心佢有攻擊性武器於是走人,「佢追住我,隻手仲喺條褲入面」。



盧小姐向港鐵職員求助,癡漢即時走落月台,職員陪盧小姐去月台捉人,「佢突然彈出黎,自我介紹『我叫陳XX』呀!」兩名港鐵職員將癡漢捉住,對方見衰咗即哀求「畀次機會吖!」警員到場後以公眾地方行為不檢拘捕該名姓陳(37歲)男子。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線或致電:63836568




鍾意就快D Share啦!