掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

朱晨麗:孖伍允龍拍婚照 朱晨麗擘髀隊穿倫敦橋 __,伍允龍,朱晨麗,

好搞笑嘅婚照!由朱晨麗(朱朱)、王浩信、楊明、伍允龍等主演的無綫台慶劇《兄弟》播放即將進入尾聲,幾對主角感情線愈見吸睛,而朱朱及伍允龍這一對都相當突出 ...


好搞笑嘅婚照!


由朱晨麗(朱朱)、王浩信、楊明、伍允龍等主演的無綫台慶劇《兄弟》播放即將進入尾聲,幾對主角感情線愈見吸睛,而朱朱及伍允龍這一對都相當突出!戲中扮演何鐵男一角的伍允龍放下硬漢形象大玩浪漫,向朱朱求婚,二人隨即於倫敦多個名勝景點包括倫敦橋等,拍婚照留念。

談到這輯婚紗照果然與別不同,朱朱笑謂:「好多動作甫士都係我哋自己創造嘅,佢展武功我就展舞功。佢有咁好嘅拍檔即係我,先至會有咁嘅畫面」

雖然只是拍道具相,但二人一點也不馬虎,跳高加一字馬「惡鬥」,大展活力與身手,創造出一輯「潮爆婚照」。

現實生活中或許暫未有計劃披嫁衣,但朱朱卻難掩憧憬的心坦言:「我自己都有諗,其實第二時係咪要去歐洲,搵啲最浪漫嘅地方影相。」至於戲中如王浩信及江嘉敏等會否一樣如他們「收成正果」,朱朱笑答:「唔可以劇透喎,我只可以話我哋應該係最sweet嗰pair,真係進展得比較快。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!