掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

林峯:自爆有喜事!林峯有「婚」數:度一度先 __,林峯,

林峯心情好好噃!藝人林峯在尖沙咀出席頒獎禮獲頒「熱搜藝人」獎項,對於被揭與女友張馨月蜜遊日本,講到網民很關心他的戀情,他笑說:「多謝大家關心,因為之前 ...


林峯心情好好噃!


藝人林峯在尖沙咀出席頒獎禮獲頒「熱搜藝人」獎項,對於被揭與女友張馨月蜜遊日本,講到網民很關心他的戀情,他笑說:「多謝大家關心,因為之前拍咗四部影視作品,自己都要抖抖氣,所以就同身邊人、同屋企人一齊去旅行放輕鬆吓,因為不停拍戲精神壓力都幾大,有三個角色幾大挑戰,大家未見過我咁演戲。(見埋家長?)私人嘢我再重複,記者朋友影到我會承認嘅,但係唔會主動分享我工作以外嘅嘢,多謝大家關心,總之我依家生活非常之好。(咁忙唔得閒搞喜事?)有喜事嘅,我細佬開咗新舖。(未到結婚階段?)未,冇期,未有期,度一度先,今年係我重新出發,工作量好大,出年更甚。(到適婚年齡?)男人都係工作為先,工作對我好緊要,係我嘅夢想,想趁仲有氣有力去做。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!