掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

【真交流】獨得伍允龍慢動作指導 劉穎鏇一打十拜師做徒弟 __,伍允龍,劉穎鏇,

無綫電視劇【兄弟】播映至今,在戲中扮演鐵男伍允龍被網民指過戇直,連劉穎鏇暗戀都唔知,不過好彩性格都算盞鬼,幾得人鍾意。好打得嘅伍允龍,其實在拍戲時,跟 ...




無綫電視劇【兄弟】播映至今,在戲中扮演鐵男伍允龍被網民指過戇直,連劉穎鏇暗戀都唔知,不過好彩性格都算盞鬼,幾得人鍾意。好打得嘅伍允龍,其實在拍戲時,跟劉穎鏇好有交流,事關兩個人在菲律賓有不少打鬥場面,在戲中好打得嘅劉穎鏇更以一打十,完全沒有武術底的她,雖然開工前前練咗九個月,依然唔夠信心,好彩有伍允龍幫拖。

劉穎鏇自言在菲律賓的大街取景,人多難以控制令她有壓力,但因伍允龍開拍前,在酒店走廊給她慢動作示範,令她容易吸收拿捏,所以她才順利完成。據知伍允龍用心教導,因為覺得劉穎鏇不像一般小妹妹只顧靚樣,就算受傷都不會退縮,繼續拍落去。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!