掃呢頁CODE去手機

2018年12月31日 星期一

陳嘉桓:【馬德鐘稱帝】網民重提當年 陳嘉桓話… __,陳嘉桓,馬德鐘,

陳嘉桓話留意到好多人講當年嘅事!藝人陳嘉桓(Rose)於邵氏網劇《守護神之保險調查》演徐正溪妹妹,Rose透露其戲份主要於布拉格取景,於不用開工的日子 ...


陳嘉桓話留意到好多人講當年嘅事!


藝人陳嘉桓(Rose)於邵氏網劇《守護神之保險調查》演徐正溪妹妹,Rose透露其戲份主要於布拉格取景,於不用開工的日子,她聯同劇中演員四圍遊覽,自己則充當人肉地圖,於手機不停搜索好玩地方。對於緋聞男友黃宗澤早前拍劇傷腳,Rose笑指也有參與其中一日探訪派對,更謂:「佢都唔飲得酒住,所以都係等佢好番先再玩過。」談到曾與馬德鐘發生不快事,近日對方首奪無綫頒獎禮視帝,Rose不諱言網上也有人討論:「見好多人回帶講番,其實件事過咗咁耐,唔想成人提住,都係留意娛樂圈開心事啦,唔開心嘢唔好講,反而呢排好人結婚同有咗BB,我想好羨慕㗎!」

在劇中,徐正溪當年與劉心悠拍拖時曾發生意外導致失憶,為保護對方情況下,Rose惟有欺騙心悠,指哥哥已死。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!