掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

賴弘國:賴弘國甜娶阿嬌 前妻:別忘記自己多魅力 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

係嘅,係要自勉吓。歌手鍾欣潼(阿嬌)與「醫界王陽明」賴弘國尋日在港註冊,邀請近百嘉賓出席,聽日擺酒,繼續星光熠熠。阿嬌着上粉紅色露背紗裙Sweet住咀 ...


係嘅,係要自勉吓。


歌手鍾欣潼(阿嬌)與「醫界王陽明」賴弘國尋日在港註冊,邀請近百嘉賓出席,聽日擺酒,繼續星光熠熠。阿嬌着上粉紅色露背紗裙Sweet住咀老公賴弘國,場面甜蜜到極!

雖然一對新人就忙搞婚禮,不過賴弘國前妻趙筱葳(Ivy)就喺今日發文「自勉」,貫徹佢久不久就喺社交網發文暗寸前度嘅作風。佢用螞蟻同蝴蝶做比喻,叫大家唔好忘記自己多有魅力:「飛呀飛呀小飛俠 吃完雞腿便當活力滿滿地衝了💪跟大家分享一句Robert Capa的名言:『像螞蟻一樣工作,像蝴蝶一樣生活』不管你現在是螞蟻還是蝴蝶,記得努力扮演當下,更別忘了自己多有魅力」唔知……啲說話有冇弦外之音呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!