掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

【狗仔出更】天佑開心逐件睇性玩具 人妻陳逸寧又驚又要笑住睇 __,天佑,陳逸寧,

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪
彭浩翔導演嘅賀歲片《恭喜八婆》搵咗梁洛施、梁詠琪、陳靜(DaDa)、徐天佑、「腿張開」陳逸寧、陳奐仁等拍攝。日前下晝兩點幾,《恭》片拉隊去到旺角亞皆老 ...


彭浩翔導演嘅賀歲片《恭喜八婆》搵咗梁洛施、梁詠琪、陳靜(DaDa)、徐天佑、「腿張開」陳逸寧、陳奐仁等拍攝。



日前下晝兩點幾,《恭》片拉隊去到旺角亞皆老街一幢唐樓開工。一行20多人去到一間樓上性商店,場內放滿不同size假陽具、女士專用按摩器等性玩具。初初入到去,班演員對各式各樣嘅性玩具,又好奇又尷尬。人妻嘅陳逸寧見到枱面放一支支假陽具,邊笑邊走開。人夫天佑就比較大膽,逐件道具拎起睇。不過單位面積太細,當要打燈度位、放機器時,導演彭浩翔都「冇位企」,要同幾名工作人員落街吹水,班演員就寧願企樓梯就算。



大概半個鐘後,導演終於可以上返樓開工。當日拍攝嘅劇情係天佑帶住陳奐仁去到性商店,諗住搵導師學SM綑綁,而DaDa同時間上去買嘢,咁橋就撞到陳逸寧。DaDa同陳逸寧兩人原本係老友,但因為陳逸寧成日是非當人情,又鍾意將DaDa啲情史同人開心share,DaDa當然乘機找晦氣。一班冤家就喺性商店聚頭,不過重點係泰藉SM綑綁師出場,雖然係素人客串,但佢嘅氣場就壓倒在場各演員。呢場戲前後拍咗半日完成,其間NG、試位時,因為場地太過狹窄,演員都要企出走廊傾偈打發時間。



【編輯推介】



【攞獎兼宣佈結婚】蕭正楠台上多謝黃翠如:多謝我太太

https://bit.ly/2ExVxBu



【啲說話有…】馬國明得獎:唔使畀紙巾我,因為我唔係代言人

https://bit.ly/2rAakTI



【《陰屍路》「Glenn」】Steven Yeun回歸韓片 勇奪最佳男配角

https://bit.ly/2Ey2q5O



【木村冧莊討厭男星】工藤靜香開騷密密賺 光希捧媽咪場

https://bit.ly/2SPc6vJ



【真假AV女優】濱崎真緒讚成龍「腰力很厲害」 麥紫莉堅持洗底入娛圈

https://bit.ly/2R0cB8Q



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



採訪、攝影:徐錦池、孔志豪 賀歲片《恭喜八婆》喺旺角一幢唐樓開工。 賀歲片《恭喜八婆》喺旺角一幢唐樓開工。
彭浩翔帶住班手足開眼界。

彭浩翔帶住班手足開眼界。
仲有演員被綑綁!

仲有演員被綑綁!
性玩具店入面見到陳逸寧,佢面對住啲假陽具,又好奇又尷尷。

性玩具店入面見到陳逸寧,佢面對住啲假陽具,又好奇又尷尷。
天佑比較大膽。

天佑比較大膽。
仲逐件道具拎起睇。

仲逐件道具拎起睇。
場戲講DaDa上嚟乘機搵陳逸寧找晦氣。

場戲講DaDa上嚟乘機搵陳逸寧找晦氣。

鍾意就快D Share啦!