掃呢頁CODE去手機

2018年12月2日 星期日

王祖藍:王祖藍扮大肥仔呃人 G.E.M.真係中伏? __,G.E.M,G.E.M.,王祖藍,鄧紫棋,

到底William同G.E.M.認唔認到祖藍?藝人王祖藍最近為內地節目《沒想到吧》擔任主持,發揮佢嘅搞笑以同扮嘢本色,向觀眾送上驚喜。新一集佢就去到節 ...


到底William同G.E.M.認唔認到祖藍?


藝人王祖藍最近為內地節目《沒想到吧》擔任主持,發揮佢嘅搞笑以同扮嘢本色,向觀眾送上驚喜。新一集佢就去到節目《下一站傳奇》「踩場」,化身叫「王嘉豪」嘅肥仔參賽者,實行整蠱好友鄧紫棋(G.E.M.)及陳偉霆。當中見化妝之後嘅佢完全判若兩人,加上佢一上場就用奇怪嘅舞姿成功搶FO,吸引一眾導師嘅目光。最後,佢仲選擇獻唱G.E.M.嘅《A.I.N.Y》,但可能係把聲太易認嘅關係,冇幾耐G.E.M.就察覺到有唔妥,仲大嗌:「我知道了!」

除咗導師唔認得祖藍,就連佢老婆李亞男都話認唔出,仲喺社交網轉發片段並留言:「OMG ! Who are you ? 」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!