掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

阿嬌結婚:阿嬌婚宴 阿Sa帶石恆聰見家長 __,蔡卓妍,鍾欣潼,阿Sa,阿嬌,

好姊妹結婚,阿Sa罕有與男友石恆聰合照。藝人鍾欣潼(阿嬌)昨晚在港舉行婚禮,大批圈中好友出席婚宴,星光熠熠。好姊妹蔡卓妍(阿Sa)罕有與富二代男友石恆 ...


好姊妹結婚,阿Sa罕有與男友石恆聰合照。


藝人鍾欣潼(阿嬌)昨晚在港舉行婚禮,大批圈中好友出席婚宴,星光熠熠。好姊妹蔡卓妍(阿Sa)罕有與富二代男友石恆聰一齊赴會,激罕同框合照。鄭希怡上載咗一張同老公梁學儲同和蔡卓妍的合照中,見到石恆聰好低調咁靜靜企喺女友阿Sa隔籬,網民大叫二人更登對!阿Sa趁好姊妹大喜之日帶男友嚟見家長,睇見英皇老闆楊受成送阿嬌出嫁,實在令人羨慕!

另外,鄭希怡又上載一張同新娘子阿嬌、阿Sa及Boyz成員關智斌同張致恒嘅合照,仲好有心咁留言:「We are ready for your big day (我們已經準備好你的大日子)。」講邊個?網友好細心咁留言問係咪婚宴上接到花球嗰位關智斌先生呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!