掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

劉錫賢:通一條血管12萬 270磅劉錫賢慳家減肥續命 __,劉錫賢,

藝人劉錫賢上新城電台接受訪問,提及早前進行通波仔手術,最後改為減肥方案,最近由270多磅減至263磅,亦開始習慣日行萬步,在頭一個星期「特訓」時叫苦連 ...


藝人劉錫賢上新城電台接受訪問,提及早前進行通波仔手術,最後改為減肥方案,最近由270多磅減至263磅,亦開始習慣日行萬步,在頭一個星期「特訓」時叫苦連天:「餓都冇事,但要行咁多真係人生最辛苦嘅事,其他人就以為好簡單,依家夜晚唔食碳水化合物、少食多餐、每餐食酌量、行路咁減。」問目標要瘦幾多磅?他表示如果按照醫生標準來減肥就好「大濟」:「佢想我半年減到40磅以上,係標準嚟,不過佢都唔敢逼我嘅。」不過總算大步檻過。

秋生米雪提供健康資訊

劉錫賢表示身體出現警號後,黃秋生即時為他推薦有私人營養師:「佢第一時間叫我減肥,畀咗佢助手睇開嘅營養師我去睇,話非常有成效,問佢有冇睇過,佢話呢啲咁難食嘅嘢先唔食。(咁你有冇去搵?)冇呀,哈哈!」而米雪就教他水煮食物方法,亦有送中藥進補,他十分感謝好朋友關心!

問若減肥成功,心血管閉塞情況可會得以改善?他笑言現時有食藥:「通唔通番就要睇佢自己(血管)。」繼而自爆險做通波仔手術的過程:「真係推到入手術室嗰刻先知原來係塞咗4條支血管,就唔係主血管,醫生話支血管好難通到,同埋佢又為咗我荷包着想,通一條要12萬!又話即使全塞都唔會太大影響、唔會太危險,都係肌肉痛,依家要減磅、減壓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!