掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

叱咤2018:台上激凸歪炮 Tim諗住索老婆楊洛婷出事 __,楊洛婷,

解釋即刻掩飾~~樂隊DearJane於《2018年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》奪「叱咤樂壇組合銀獎」,期中身穿皮褲的主音Tim於台上講得獎感言期間,不禁 ...


解釋即刻掩飾~~


樂隊Dear Jane於《2018年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》奪「叱咤樂壇組合銀獎」,期中身穿皮褲的主音Tim於台上講得獎感言期間,不禁下體激凸,「歪炮」盡現,甚為壯觀!Tim於騷後慶功宴時獨自受訪,一坐低就尷尷尬尬打側坐,即被記者笑言不會影到下半身,才放心坐正傾偈,然後為「歪炮」一事給予多種說法解畫:「其實係諗起老婆!(一諗起老婆楊洛婷就咁?)唔係,係呢排做Gym做得多,搞到啲蛋白質上升,咁今年個Stylist又畀咗全皮裝我,攝咗件衫入褲,成晚坐喺度摺埋晒。(啲皮咁硬都撐得起?)又得喎,哈哈!(堅而挺?)嗯⋯ 係呀!」即笑翻全場!

Tim笑爆話老婆楊洛婷一睇到新聞就Send條Link畀佢睇,記者追問:「老婆有冇講啲咩?同你講今晚準備好?」他自豪謂:「晚晚都準備好!(咁幾時生多個?)哼!睇今晚!(老婆會投訴你太攰?)佢講吓啫,我唔會攰!佢都有問我嗰時係咪諗起佢。」續反問記者是否明顯激凸,因為燈光之下有不同效果,記者隨即笑說可與陳柏宇組「激凸團」,因對方之前亦曾於唱歌期間「嚟料」,Tim抵死笑話:「驚全場女性噴鼻血呀!(下次唔敢着皮褲?)又唔會唔敢,大家唔係男就係女,唔係女就係男㗎」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!