掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

【叱咤我最喜愛的男歌手】古天樂即席清唱《男朋友》 容祖兒謝安琪大合唱 __,古天樂,容祖兒,謝安琪,

(網上截圖)
48歲古天樂奪我最喜愛的男歌手,撼低陳奕迅、張敬軒、周國賢、陳柏宇奪獎,全場歡呼尖叫,攬容祖兒、謝安琪、麥浚龍後高舉雙手上台,high爆話:「我真係好 ...


48歲古天樂奪我最喜愛的男歌手,撼低陳奕迅、張敬軒、周國賢、陳柏宇奪獎,全場歡呼尖叫,攬容祖兒、謝安琪、麥浚龍後高舉雙手上台,high爆話:「我真係好鍾意唱歌,不過我唔識唱,呢個世界真係有奇跡出現,我都可以上台攞呢個獎。」

相關新聞:【瘋狂負評】陳詠謙奪填詞人大獎 網民鬧爆:填得多就拎到,唔代表咩



古仔又提到自己當上演藝人協會會長後,約過唔少歌手食飯,想探討吓點樣去幫助啲新歌手,佢又話經常記得爸爸嘅教訓,就係無論如何,都唔可以忘記初心。



之後,古仔自己放聲氣話要喺台上唱歌,仲叫埋祖兒、軒仔、謝安琪同麥浚龍上台,之後由麥浚龍點唱《今期流行》,古仔話要唱啲「溫和啲嘅」,祖兒就提議唱《男朋友》,古仔要求祖兒唱先,但個key太高,古仔話接唔到,然後清唱《男朋友》,全場拍手打拍子,謝安琪同祖兒更大合唱,後來謝安琪話個key太低,改以高key唱多幾句。

相關新聞:【叱咤頒獎禮】播出昔日彈結他片段 盧凱彤:越簡單嘅chord係畀到快樂我



喺請祖兒佢哋落台後,古仔講笑話要同林海峰棟篤笑,古仔仲話自己係請假到場,喺場外已經坐咗一個鐘。



93年簽大台拍過《神鵰俠侶》、《烈火雄心》、《尋秦記》嘅古仔,00年加入樂壇後出過4張唱片,那些年古仔憑《男朋友》、《今期流行》都唱到街知巷聞,喺18年前曾經攞過叱咤嘅新人獎。14年冇出碟嘅古仔,今年因為麥浚龍(Juno)邀請出山,去年憑電影《殺破狼·貪狼》首奪金像影帝嘅古仔,今年再下一城威到樂壇。



【編輯推介】

【獨家直擊】李施嬅孖周潤發健身教練Anson倒數睇煙花 頭貼頭合照好浪漫

http://bit.ly/2EZ2vi9



【瘋狂負評】陳詠謙奪填詞人大獎 網民鬧爆:填得多就拎到,唔代表咩

https://bit.ly/2LFHHhb



【除夕倒數派對】攜甘比現身許家印Party 大劉成為全場最受歡迎嘉賓

https://bit.ly/2QdCNsd



【Sweet過咀老婆】碧咸煙花下咀哈七慶元旦

https://bit.ly/2LKWRS0



【網民請願求停刊】約會斷正! Kai元旦認戀Jennie

https://bit.ly/2StZ4Eb



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(網上截圖) 古天樂現身時,全場歡呼,佢高舉雙手回應。(網上截圖) 古天樂現身時,全場歡呼,佢高舉雙手回應。(網上截圖)
古仔點名軒仔、祖兒、謝安琪同麥浚龍上台陪佢唱歌。(網上截圖)

古仔點名軒仔、祖兒、謝安琪同麥浚龍上台陪佢唱歌。(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!