掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

蔡卓妍:失聯25年!阿Sa重遇工人姐姐許諾報恩 __,蔡卓妍,阿Sa,

阿Sa視Eden為親人,大家重遇嗰時都激動到熱淚盈眶!藝人蔡卓妍(阿Sa)今日喺社交網分享一件開心事,就係佢搵番失聯達25年嘅工人姐姐Eden!阿Sa ...


阿Sa視Eden為親人,大家重遇嗰時都激動到熱淚盈眶!


藝人蔡卓妍(阿Sa)今日喺社交網分享一件開心事,就係佢搵番失聯達25年嘅工人姐姐Eden!阿Sa透露係爸爸最近終於搵到對方,仲話Eden係佢人生入面一個重要嘅親人,由佢2歲開始照顧到佢小學三年班,更難得嘅係多年嚟,大家都冇忘記過對方:「沒見那麼多年,一見面大家都熱淚盈眶,她說她換了很多個銀包,但是銀包裏還是會放着我小時候的照片。」阿Sa又自言細個家境唔算富裕,父母都要為口奔馳:「但是爸爸媽媽仍然給我最好的生活,也讓我可以認識到Eden姐姐,Eden姐姐可以說是參與過我人生裏面其中一個十分重要的人。」

阿Sa亦分享Eden姐姐嘅陪伴,令小時候嘅佢得到唔少溫暖:「她一直陪伴着我,我們甚至剪了一樣的髮型,她陪我到公園嬉戲,我陪她到我家附近的美容店做facial,我們一起看電視、一起唱歌、一起祈禱,她時常都會用她的工資請我吃零食,還會給我買小禮物。有時爸爸媽媽星期天要加班,Eden姐姐也會帶着我去參與她和朋友的假期活動,反正那段時候我們一直形影不離,直至她要回菲律賓⋯」當時科技未算發達,要保持聯絡實在唔容易,依家可以見番對方都真係好有緣!阿Sa仲話會喺以後嘅日子報答對方為自己付出嘅青春同愛。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!