掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

譚詠麟:再拍片為醫護打氣 譚詠麟開騷後中流感 __,譚詠麟,

譚詠麟原來上星期喺上海開完騷後中咗招!近日流感疫情持續,多間公立醫院逼爆急症室同床位,令前線醫護人員人手不足問題受到關注,樂壇校長譚詠麟(阿倫)之前就 ...


譚詠麟原來上星期喺上海開完騷後中咗招!


近日流感疫情持續,多間公立醫院逼爆急症室同床位,令前線醫護人員人手不足問題受到關注,樂壇校長譚詠麟 (阿倫)之前就拍咗片為佢哋打氣,今日佢再上載另一條片,講到每個人都有家庭要照顧,都會怕父母仔女擔心,所以呼籲大家做好防範措施,小心啲!

之後佢再留言透露上星期喺上海開完騷後都中咗招:「明白很多問題非醫局獨力可解決 但姑勿論怎麼爭議都好 希望醫管局及各方面能盡量、盡快增加人手及把需求調配到位!因這次流感真的很利(厲)害 上星期我剛剛從上海演唱回來後也中了招,幸好經過冶療後已慢慢康復。人心肉做!希望各位前線醫護人員能緊守崗位之餘真的也要自己小心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!