掃呢頁CODE去手機

2019年1月17日 星期四

林利:大叔回春!52歲抗癌勇士林利終於戀愛了 __,林利,癌,

林利宣布拍拖了。「morning04:00...真的有浪子的感覺,還要單身下去嗎與陽光結伴,大叔日記」這句說話是來自今年52歲的前小虎隊成員林利,感受 ...


林利宣布拍拖了。


「morning04:00...真的有浪子的感覺,還要單身下去嗎與陽光結伴,大叔日記」這句說話是來自今年52歲的前小虎隊成員林利,感受到佢真係好寂寞,不過呢種單身生活已經結束,皆因年過半百嘅佢再闖情關,喺社交網宣布「我終於戀愛了」,背景係大量心心圖案,真係隔住個mon都feel到嗰種心跳嘅感覺。唔少網民見到林利宣布喜訊,都大派like同心心,好多網友都留言「恭喜」、「一定要一直幸福下去哦!!利哥絕對值得擁有幸福,擁有愛!」、「賀喜 利哥!永遠幸福!」不過林利只係用文字交代,未見佢公布同女友嘅相片,好多網友都好好奇,叫佢快啲上載同女友嘅甜蜜合照。

其實林利直腸癌剛剛康復冇耐,一直樂觀積極抗癌嘅佢,上年先接受完切除腫瘤手術,但係佢冇怨天尤人,仲經常喺社交網發放正能量,以「大叔日記」去紀錄佢康復嘅心路歷程,當時佢就話:「癌症並不可怕,態度決定一切。」正所謂黑到盡頭就見曙光,今次林利回春拍拖,絕對係上天的眷顧。

識咗廿幾年

林利接受東網電話訪問,對於新戀情,佢開心表示不是放閃,只是想將開心情緒抒發下:「當係趕住過新年嘅喜事啦,確係開心嘅。」講到這位真命女友,他覺得是上天的安排:「佢係內地做生意嘅圈外人,識咗廿幾年,係完全冇諗過會成情侶,所以真係好難講,係好奇妙,大家就係咁啱一個點就走埋一齊。」是否去年患病獲女友照顧有加?他笑言:「冇喎,我同佢廿幾年嚟好少見,係最近先見番,可能大家成熟咗同樣需求要一個伴,心境各樣都好夾。(女朋友邊方面最吸引你?)大家生活節奏都好似,佢任何方面都同我好夾好配合,最重要係佢睇住我廿幾年,好同壞,都睇在眼內,即係睇通我,呢樣係最緊要。」問到可有結婚打算?他坦言:「唔敢講呢樣住,唔想自打嘴吧,大家相處係嗰種『觸動的心』已經足夠,當然好多嘢都難講,咁新一年係一個新開始,事業同健康嘅氣場好重要,要開心。」問到新年女友可會來港過節?他笑謂:「未知,真係未安排。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!