掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

蘇韻姿(Andrea):蘇韻姿接晚宴Job冇得去《愛回家》慶功宴 __,愛回家,愛.回家,蘇韻姿,

下次慶功宴等你!!劇集《愛.回家之開心速遞》飾演「熊心如」蘇韻姿(Andrea),日前孖住周志康(阿康)做晚宴司儀搵外快,作為MC初哥嘅佢喺台上發生小 ...


下次慶功宴等你!!


劇集《愛.回家之開心速遞》飾演「熊心如」蘇韻姿(Andrea),日前孖住周志康(阿康)做晚宴司儀搵外快,作為MC初哥嘅佢喺台上發生小插曲,好在最後都冇事:「喺祝酒環節時,其中一位嘉賓上緊台時唔小心跌親,連個酒杯都跌爛咗,都考起我同阿康,好在阿康好可靠,平時有做節目主持,我哋清楚知道環境係安全冇事後,即刻運用我哋嘅急才,去搭救番個氣氛,之後成件事出嚟個效果都OK。做司儀真係要多練習多做,儲多啲經驗。」

但原來Andrea做MC當晚,亦係《愛》劇於將軍澳電視城舉行慶功宴,Andrea話因為工作關係無法出席,她說:「我都有睇番大家啲相,睇到佢哋好熱鬧,我都有少少掛住大家,因為當晚好難得台前幕後咁齊人慶祝,大家努力嘅成果。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!