掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

【最索千金最愛粉紅色】除咗牛肉麵生意 超蓮轉行做Model一樣有市場 __,何超蓮,

超蓮向來被譽為最索千金,佢唔只樣靚,心地都一樣靚。佢一向落足心機搞慈善,又親自義工,所以仲有最貼地千金呢個朵。因為個樣夠晒靚,而家佢除咗做最索千金,仲 ...




超蓮向來被譽為最索千金,佢唔只樣靚,心地都一樣靚。佢一向落足心機搞慈善,又親自義工,所以仲有最貼地千金呢個朵。因為個樣夠晒靚,而家佢除咗做最索千金,仲係Fashion界嘅新寵,好多品牌都會搵佢合作宣傳。就連法國時裝週都有份出席,就證明Fashion界好睇重佢啊!唔做牛肉麵生意轉行做Model都有得撈啦。

雖然而家27歲嘅佢唔算細,但仍然好有少女心。睇佢Instagram見佢成日都著粉紅色衫又用粉紅色袋同銀包,就知佢一定好鍾意少女粉紅色。呢日《壹》仔見到佢著住對粉紅毛毛Boot同粉紅衛衣,成個人勁Pink啊。見佢一個人上咗棟商業大廈,過咗陣就落返嚟走過隔籬七仔買嘢,買咗條朱古力加包飲品就行出去等車。咁啱撞到朋友兩個傾咗陣,超蓮就上車走人啦。


鍾意就快D Share啦!