網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月12日 星期六

周汶錡催阿妹生B __,周汶錡,

Kathy想妹妹一齊做湊仔婆。
周汶錡催阿妹生BNiki的名模家姐周汶錡(Kathy)前晚出席時裝活動,受訪時表示有催促妹妹盡快加入媽媽行列,屆時各自的小朋友可以一齊玩,又讚大仔Ja ...


周汶錡催阿妹生B

Niki的名模家姐周汶錡(Kathy)前晚出席時裝活動,受訪時表示有催促妹妹盡快加入媽媽行列,屆時各自的小朋友可以一齊玩,又讚大仔Jacques與她同樣具時尚觸覺:「大仔會留意我嘅高踭鞋、衣着,有次我要出活動着咗件低胸衫,佢不斷拉低件衫話『So high!So pretty!』佢對着衫好有要求,淨係鍾意着舒服嘅T-shirt同短褲,要着長褲都唔係好願意。」問到新一年會否想追女?Kathy坦言:「順其自然其實有兩個仔已經好夠。(拒絕同老公生第三胎?)咁唔一定生到女(o架)嘛,如果三個仔點算?咁到時屋企就四條King」

同場的藝人鄧月平(Larine)透露7月會出新書,笑指靈感源源不絕,字數多到可以出兩本書!

鄧月平出書做才女。
  • 鄧月平出書做才女。





鍾意就快D Share啦!