網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月12日 星期六

李亞男:李亞男晒B女靚相 同嫲嫲撞「餅樣」 __,李亞男,

好靚女呢!藝人李亞男(Leanne)同王祖藍於上月榮升做父母,日前Leanne首度曝光B女Gabrielle真面目,獲網民大讚好可愛!今日Leanne ...


好靚女呢!


藝人李亞男(Leanne)同王祖藍於上月榮升做父母,日前Leanne首度曝光B女Gabrielle真面目,獲網民大讚好可愛!

今日Leanne再度喺社交網分享多張囡囡嘅大頭正面相片,同大家開心share。相中可見,Gabrielle眼仔睩睩,肥肥白白,五官標致!佢仲將寶貝女剛出世時嘅相同奶奶做對比,笑指兩嫲孫十足「餅樣」,可能讀番書關係啦,佢應該想講嘅係餅印!

而另一張相中,Leanne一臉慈母樣,甜笑抱住囡囡,畫面十分溫馨。佢仲用英文留言表示:「Gabrielle,看着你長大是發生在我身上最好的事情」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!